Aktuality

17.03.2017
Milí uživatelé a příznivci Olomouc region Card. Připravili jsme pro vás opět novou sezónu. Již si můžete z našich stránek stáhnout v PDF novou brožurku-průvodce v PDF. Její tištěná podoba již je na cestě do tiskárny. Aktualizujeme také weby, vše probíhá za běhu systému, tak Vás prosíme o trpělivost a shovívavost. Děkujeme a přejeme všem hezkou a zdařilou sezónu. ORC tým ... více
12.09.2016
Dobrý den, bohužel jsme nuceni zrušit zářijové středeční vyhlídkové plavby. Peřej tours, organizátor ... více
22.06.2016
Kvůli uspokojení zvýšeného zájmu o Vyhlídkové plavby v době školních výletů, budou Vyhlídkové plavby 23.6. z důvodu úspory času na přesuny mezi náměstím a nástupním místem vyjíždět přímo od Finačního úřadu. ... více
22.03.2016
Pro sezónu 2016 můžeme přivítat v systému ORC řadu nových nebo staronových partnerů. Jejich výčet najdete dále. ... více
05.08.2015
Zrušení vyhlídkových plaveb kvůli nesjízdnosti Mlýnského potoka. ... více

archiv aktualit >

olomouc

olomoucký kraj

Moravia Magazin

Staňte se fanoušky FB Olomoucký kraj tourism

Vážení turisté a návštěvníci těchto stránek. Rádi bychom Vás poprosili, pokud máte zkušenost s využitím Olomouc region Card, podělte se o ni s ostatními. Napište nám, prosím, na e-mail: marketing@m-ark.cz . Váš názor velmi rádi uveřejníme. Podmínkou však je zveřejnění jména, proto Vás prosíme, nezapomeňte se podepsat. Děkujeme. Za projekt Olomouc region Card Ondřej Marek.

• 09.10.2014
    Navštívili jsme Olomouc minulý víkend a byli jsme velmi spokojeni. Nabídka vstupného zdarma a slev je opravdu skvělá a bohatá, využili jsme, co nám čas dovolil. Velmi oceňujeme jízdenku na MHD. Nikde nenastaly žádné problémy.
    Díky kartě jsme navštívili patrně více zajímavých míst, než kdybychom ji neměli, což je patrně účel této akce :-) a je to dobře. Olomouc stojí v každém případě za návštěvu a určitě se zase přijedeme podívat. Budeme rádi, pokud bude tradice ORC pokračovat a nepochybně si kartu opět pořídíme.

S pozdravem
    Radek a Věra, Brno

• 09.06.2014
    Dobrý den, nejprve bychom chtěli moc pochválit Olomoucregioncard - s touto kartou lze nejen ušetřit, ale přináší hlavně inspiraci k výletům a návštěvám zajímavých míst. Před pár lety jsme ji plně využívali v Olomouci a okolí (bylo prima ji používat i jako průkazku na MHD) a nyní v květnu jsme ji znovu využili v Jeseníku a okolí. Tak, jak bylo v brožuře uvedeno, jsme s ní získali slevu na ubytování v pěkném a velmi příjemném penzionu Slezský dům na kraji Jeseníku a také slevy na vstupy do jeskyní a jiných památek.

Na co však musíme upozornit je chování "správce" rozhledny na Biskupské kupě. Nám vůbec nevadilo, že inzerovanou slevu na vstupném neposkytuje (nepovažujeme to za samozřejmé, jen za takový bonus, kdy úsporu zase využijeme např. k nákupu místních suvenýrů, nebo posezení v cukrárně apod.) - ALE on se chová a mluví vyloženě sprostě, jakmile se někdo o této kartě zmíní!! Např., že si s ní "můžeme vytřít co chceme" a pak spustí celé litanie, co bychom jako chtěli, jestli víme kolik se platí v cizině ... atd. atd. A místní to asi vědí, jak nám někteří potvrdili. Píšeme, abyste to věděli a doporučujeme napříště Biskupskou kupu vyškrtnout.

Naštěstí to byl ojedinělý případ, všude jinde byli příjemní lidé a hlavně krásná a čistá příroda.
    Zdravíme, Hladíkovi

• 03.10.2012
    Dobrý den, parta 12 lidí prožila tento prodloužený víkend u Vás v Olomouci. V hotelu Milotel jsme dostali k pobytu OLOMOUC REGION CARD. S touto kartou jsme navštívili hrad Bouzov a minikáry, muzeum Olomouckých tvarůžků, radniční věž v Litovli i Ruční papírnu ve Vekých Losinách. Při cestě za večerní zábavou jsme využili i městskou hromadnou dopravu. Nikde jsme neměli problém s uplatněním slev. Tato karta je výborný nápad. Návštěvníkům pomůže ušetřit a zjednodušit pobyt v Olomouci. Děkujeme. S pozdravem Jana Kučerová, Liberec

• 29.8.2011
    Jedná se o dopis adresovaný původně majiteli CK Peřej Tours z Olomouce, jehož akci Plavby historickou Olomoucí využívá mnoho držitelů Olomouc region Card.

Dobrý den, chtěla bych tímto poděkovat za krásnou akci 26/6 v Olomouci. Dozvěděla jsem se o ní od paní Březinové z RAIN-MANa a jsem velmi ráda, že jsme se něčeho takového mohli zúčastnit. Upřímně, také jsem si původně myslela, že plavby na raftech jsou spíše adrenalinová záležitost, a tak jsem pro svého začarovaného milovníka vody a nadšence do vodstva všeho druhu hledala spíše šlapadla. Paní Březinová mně ovšem umožnila podívat se na tuhle zábavu blíže a neprohloupili jsme. Plavba po Moravě byla krásným, klidným zážitkem, kde mé dítě, zaměstnáno vyhlížením soutoku s Bystřicí dokonce i přiložilo pádlo k dílu! Také potomstvo mé kamarádky, zejména čtyřletá dcerka, bylo nadšeno a můžu vám za nás všechny slíbit, že na příští akci nás uvidíte znovu a možná i ve větším počtu. Je velká škoda, že po zprávách děsivých a smutných, které se raftů na vodách Olomouce týkaly, nezazněly i tyhle, nadšené a chválící, kdy děti, které mají velké problémy se světem i se sebou, mohly zažít něco zvláštního. Za sebe můžu říct, že i když "postižení" mého syna není většinou na první pohled vidět, potýká se například s vyjádřením radosti až do té míry, že ji u něj vídáme velmi zřídka. Ovšem vaše lodě se objevily hned druhý den na obrázku ( velké nadšení) a ten den, hned po přistání, jsme mohly slyšet "to bylo dobry", což v jeho jazyce znamená, že se mu to moc líbilo.
    Děkujeme a doufáme, že se  zase setkáme !
    M. Ventrubová, Matyáš a všichni ostatní z "růžového" raftu 1.

• 15. 8. 2010
    Dobrý den, olomoucká regionální karta je perfektním nápadem. Využili jsme ji na nedávné dovolené při cestě za zábavou a po památkách. S touto kartou jsme navštívili nádherný hrad Bouzov a potom i minikáry pod ním. V Olomouci se nám líbilo ve Veteran Areně, v leteckém muzeu, sbírkových sklenících i v zoo. V aquaparku jsme si pak zarelaxovali.
    V Kroměříži na zámku i v mincovně, kde jsme bez problémů kartu využili též, byli všichni velmi milí a prohlídky zajímavé.
    Poslední den (koupili jsme si 5-ti denní karty) jsme jeli domů přes muzeum kočárů a muzeum hasičů v Čechách pod Kosířem s konečnou zastávkou v Loštickém muzeu "tvarglí". Všude byli na nás milí a neměli jsem problém s použitím karty.
    Horší to bylo v kempu ATC Žralok, kde jsme chtěli uplatnit 1O% slevu na ubytování. Když jsem se ptala, kde si můžu OC koupit a že vím, že můžu po zakoupení "nárokovat" slevu v tomto ubytovacím zařízení, dostalo se mi pouze negativních odpovědí.
    Ale to je jen jediná špatná zkušenost. Kartu vřele doporučuji všem! Jsme 4-členná rodina a s ORC byla naše dovolená o mnoho finančně příjemnější. Díky Sedlákovi z Kladna

• 1. 8. 2010
    Dobrý den,
    před pár dny jsem se vrátil z Olomouce, kde jsem koupil pro sebe a svou rodinu karty na dobu 5 dnů. Moc se mi líbí tento nápad - systém slev, který vám umožňuje navštívit více míst. Přiložený průvodce informuje, kde můžete kartu používat, dává informace o otevíracích dobách, kontakty a další důležité informace o objektu. Brawo!!
    Jediným problémem je však krátkodobá platnost karty. Během pěti dnů je obtížné navštívit všechna důležitá místa, aby to i přesto byl i odpočinek, aby šlo poznat všechny zahrady nebo zoo, nebo obdivovat město nebo bazény:) Navíc, ne vždy je vhodné počasí.
    Osobně bych doporučoval prodloužit lhůtu na 7 dnů. Zdá se mi, že pak si můžete prohlédnout mnohem více. S pozdravem Janusz Chmielewski

• 24. 6. 2010
    Dobrý den. Rádi bychom Vám ještě jednou poděkovali za realizaci Olomouc region Card. Byli jsme nadmíru s kartami spokojeni a během výletu jsme neměli žádný problém. Kartu jsme mimo jiné využili v Aquaparku, v ZOO, ale největším přínosem pro nás mělo využití v MHD. Děkujeme.
    Sklenářová, ZŠ Šumná

• 26.-30.12.2009
    Dobrý den, píšu pár slov po návratu z Olomouce, jak jsem slíbila.
    Trochu nejistoty nám způsobila změna umístění linek MHD na nádraží (přednádražní prostor je v rekonstrukci), ani místní se dost neorientovali, dočetli jsme se o tom až v 7mičce - místních novinách druhý den. Též služby v hotelu i ostatních restauracích byly 26.12. na mnohém nižší úrovni než další dny, asi se v Olomouci vánoční svátky opravdu světí a nepočítá se s turisty a návštěvníky.
    Olomouc region Card má pro turisty opravdu význam, zvláště ve spojení s infomační brožurkou. Byli jsme nadšeni z Domu umění i arcibiskubských sbírek, jen v brožuře není uvedeno, že v zimním období nefunguje radniční věž s průvodci inzerovanými tam i s časy a Přemyslovský palác, to bychom si čas naplánovali jinak. Ale to je drobnost.
    Navšívili jsme i Svatý kopeček a ZOO, stejně jako Přerov a jeho Horní náměstí s muzeem - velmi kvalitní instalace! Bohužel, jiné služby na Horním náměstí chybí, jako by to byl kus mrtvého světa. Ale to není výtka, ale konstatování společenského jevu.
    Děkuji za všechna doporučení, bydleli jsme v hotelu Senimo, je to tam příjemné a pokud je přítomen pan vedoucí, vše funguje perfektně.

Srdečně zdraví
    J. Kotůlková
  • 15. - 17. 6. 2009
    Dobrý den, na konci školního roku plním Vaši žádost. Zakoupila jsem u Vás Olomouc region Card pro svou školní třídu a pro pedagogický dozor. Karty jsme využívali ve dnech 15. - 17. června 2009 během školního výletu. Byli jsme velmi spokojeni, protože karty odstranily případné potíže s nákupem jízdenek pro městskou hromadnou dopravou (bydleli jsme v Radíkově Pod věží, takže těch přesunů do města a zpět bylo hodně). Dále nám poskytli 20% slevu v lanovém centru Proud - skvělé! Plánovanou návštěvu ZOO Svatý Kopeček nakonec žáci raději vyměnili za pobyt v krytém bazénu (později se to ukázalo jako špatná volba). V bazénu nastaly potíže - ne všechny plavky (i když to plavky opravdu byly) se plavčíkovi líbily, proto některé žáky nepustil do vnitřního bazénu - první zklamání, druhé - žádný žák se ani jednou nesvezl na tobogánu - sice bylo pro veřejnost otevřeno bez jakéhokoli omezení, ale na tobogán jsme nesměli, bylo tam obsazeno plaveckou školou. Přestože nám v krytém bazénu poskytli na kartu slevu, negativní dojem převládl a zřejmě už krytý bazén v Olomouci s dalšími žáky nenavštívím. Pokaženou náladu nám ale rychle napravila příjemná a vstřícná obsluha v restauraci  poblíž fotbalového stadionu - oběd byl velmi dobrý, čísníci rychlí a milí. Návštěvu Olomouce jsme zakončili na krásném náměstí s orlojem a procházkou historickým centrem. Školní výlet s Olomouc region kartami byl pro nás organizačně jednodušší a výrazně levnější. Pokud do vašeho kraje zavítám s rodinou, určitě využijeme tyto karty, protože podle brožury nabízíte se slevou návštěvu mnoha krásných míst. Přeji Vám příjemně strávenou dovolenou.
    Olga Liprová, ZŠ Dolní Čermná

• 2. - 4. 10. 2009
    Dobrý den, chtěla jsem Vám napsat zkušenosti s Vaší kartou. Do Olomouckého kraje jsme se vydali na prodloužený víkend, také proto jsme volili kartu na 48 hodin a musím  přiznat, že jsme ji využili až do poslední minuty. První byla návštěva Papíren ve Velkých Losinách, při předložení karty vstup zdarma, potom následovala návštěva zámku ve Velkých Losinách, opět vstup zdarma. Někde je třeba přespat. My zvolili SKI centrum Miroslav, úžasné ubytování na úžasném místě a opět sleva 10%. Další den následovala pohybová aktivita a to na bobové dráze KASTE  a tam jsme dostali na každou kartu jízdu zdarma (nejvíce si to užil náš děda, jezdil jak o závod :-)) no a konečně přečerpávací stanice Dlouhé stráně, nádherné počasí a nádherná cena vstupu o 20% levnější.
    Jednou větou řečeno, karty se velice vyplatily, jelo nás dohromady 6 osob a z toho 1 student a jedno dítě. Moc děkujeme za příjemně prožitý čas ve vašem kraji a díky kartám "levně"prožitý víkend. Děti mohly vidět vše co chtěly a nemuseli jsme se rozhodovat, kde půjdeme a nebo co musíme (pro nedostatek financí) vypustit.